I'm new to coding in ReactNative so please bear with me. I haven't received this error before. Here is the full error:
ERROR Invariant Violation: requireNativeComponent: "RNSScreenContentWrapper" was not found in the UIManager.
This error is located at: in RNSScreenContentWrapper (created by ScreenContentWrapper) in ScreenContentWrapper (created by DebugContainer) in DebugContainer in RNSScreen (created by Animated(Anonymous)) in Animated(Anonymous) in Suspender (created by Freeze) in Suspense (created by Freeze) in Freeze (created by DelayedFreeze) in DelayedFreeze in InnerScreen (created by Screen) in Screen in ScreenStackItem (created by SceneView) in SceneView (created by NativeStackView) in RNSScreenStack (created by ScreenStack) in Unknown (created by ScreenStack) in ScreenStack (created by NativeStackView) in RNCSafeAreaProvider (created by SafeAreaProvider) in SafeAreaProvider (created by SafeAreaProviderCompat) in SafeAreaProviderCompat (created by NativeStackView) in NativeStackView (created by NativeStackNavigator) in PreventRemoveProvider (created by NavigationContent) in NavigationContent in Unknown (created by NativeStackNavigator) in NativeStackNavigator (created by App) in ThemeProvider in EnsureSingleNavigator in BaseNavigationContainer in NavigationContainerInner (created by App) in App (created by withDevTools(App)) in withDevTools(App) in RCTView (created by View) in View (created by AppContainer) in RCTView (created by View) in View (created by AppContainer) in AppContainer in main(RootComponent), js engine: hermes
Let me know what additional information you need from me. I'm losing my mind. Thanks in advance!
Upvotes: 0
Views: 9